16 Mayıs 2013 Perşembe

Cannes Film Festivali 2013 (1. Gün)

66.sı düzenlenen Cannes Film Festivali'nde ''celebrity''ler arz-ı endam ettiler. Bana da kıyafetlerin ve bu ışıltının tadını çıkarmak düştü :) 

Isla Fisher : Elbise seçimi olarak en iyilerden. Kırmızı halıda en çok kırmızı ve canlı pembe renklerini seviyorum

Lana Del Rey : Diğerlerinden daha farklı ve öne çıkan bir model


 Cara Delevingne : Met Gala 2013'de ne kadar şıksa burada o kadar basit gözüküyor. Assolist gibi. Hem elbise hem ruj hem de takılar abartılı. Olmamış.


Cindy Crawford : Yılların eskitemediği güzellik ve fizik. Roberto Cavalli elbisesiyle festivalin en iddialı isimlerinden.



Freida Pinto : Elbise Gucci , mücevherleri Chopard marka :) Renk olarak elbiseye bayıldım. Uçuş uçuş olması da harika. 


Fan Bingbing : Bu sefer saçını topuz yapmamasına sevindim. Elbisesi Louis Vuitton, mücevherleri Chopard  marka. Elbiseyi çok beğendiğimi söyleyemeyeceğim; ama Fan'ın kendisi çok zarif.

 Solange Knowles: Beyonce'nin kız kardeşi olarak tanıdığımız Solange Knowles, Stéphane Rolland elbisesiyle ve Chopard takılarıyla boy gösterdi. Saç modeli, büyük top küpeleriyle biraz ''fazla'' olmuş; ama elbiseyi beğendim. 

 Zhang Yuqi : Elbisenin rengini çok beğendim . Uma Thurman'ın Met Gala'da giydiği kıyafeti anımsattı bir an; ama çok farklılar tabii :) 


Julianne Moore : Elbisesi cidden yakışmamış. Saçları da hiç olmamış.



Nicole Kidman: Bu seneki jüri üyelerinden olan Nicole'ün saç ve makyajını çok beğendim. Ayakkabıları da çok cici; ama Christian Dior elbisesini pek beğenmedim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder