11 Ocak 2016 Pazartesi

Golden Globe 2016 Şıkları ve Rüküşleri

ŞIKLAR
1) Zendaya: Marchesa elbisesi ile kendisini gecenin en şık bayanı seçiyorum. En azından benim için öyle :)

2) OliviaWilde: O da aynı tonlarda bir elbise seçmiş ve her zamanki gibi çok zarif.


2) Lily James: Masalsı bir görünüm olmuş.


4) Queen Latifah: Ten rengine çok uygun bir renk seçmiş ve kilolarına rağmen çok yakıştırmış.


5) Jennifer Lawrance: Renk de yakışmış saç da...Başarılı.


ORTA KARAR ŞIKLIKLAR 
Bu kategoriye şık desem tam değil rüküş demek de ağır olur, o nedenle orta kararlar diyorum :)

1) Olivia Palermo: Kendisi moda ikonu kabul ediliyor ama ben aksesuar seçimini yanlış buldum ve ten rengine bu renkleri çok yakıştıramadım.

2) Eva Longoria: Aslında elbiseyi çok beğendim; ama hem yakadaki detay hem de aynı model kemer bana fazla gibi geldi.


3) Heidi Klum : Güzel ama fazla salkım saçak...

4) Jane Fonda: Kendisine saygımız sonsuz; fakat yaka detayını sevmedim. Rönesans dönemini andırıyor :) 


5) Jennifer Lopez: Renk süper. Her zaman kırmızı halıda sarıyı çok beğenirim; ama farklı model farklı tasarımlar giyeyim derken bazen karışık ve göz yorucu olabiliyor. Zaten kalçaları ve poposu hepimizin malumu... Bir de hem pelerin detayı hem de kalçadaki o drape mi denir ne denir bilemediğim o saran kısım çok fazla olmuş. Hepsinin üzerine bir de yırtmacı var bir de etekleri upuzun. Kısacası göze batan çok fazla detayı var.


6) Julianne Moore: Işıltıçok güzel renk de ama çok kapalı bir de saçlarını salınca bana boğuluyormuş gibi geldi.

7) Kate Hudson: O kadar açık tenli ki bu elbise rengi kendisine hiç olmamış. Bir an elbiseyi göremeyip çıplak katıldı sandım !


8) Kate Winslet: Aslında elbise güzel; ama her zaman aynı modeli giyiyor. O yüzden beni sıktı bu model. Artık kendisini biraz daha değiştirmeli...


9) Lady Gaga: Bu aralar Marikyn Monroe gibi takılıyor kendisi... Hayrolsun :) Göğüslere dikkat çeken ve beli çok fazla sıkan e doğal olarak bu sayede kalçalara da dikkat çeken kadınsı görünüme sahip olunmasını sağlayan tam bir M.Monroe elbisesi..


RÜKÜŞLER
1) America Ferrera: Elbise o kadar kötü ki... O kadar sıradan ki... Bu modeli Fatih'te 10 mağazanın 9'unda bulursunuz. Artık Fatih'den mi aldı Bağcılar'dan mı bilemedim....

2)Kirsten Dunst :  Bu nedir Allah aşkına? Tasarım mı şimdi bu? Fazla birşey yazmaya gerek yok!

3) Rachel McAdams: Elbise deseni desen değil, sanki suluboya ile evde boyamış da gelmiş gibi. Sanki paraları yokmuş gibi bu seçimleri nasıl yapıyorlar...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder