9 Temmuz 2016 Cumartesi

En Pahalı ve Yaratıcı Yatlar

Yine zenginin malı çenemizi yoruyor :) Bugünkü konumuz da insanı şaşırtacak kadar pahalı ve lüks yatlar...

Herkesin bildiği gibi Rus iş adamı ve Chelsea takımının sahibi Roman Abromovic neredeyse her sene bir yat yaptırır ve her yat bir öncekinden daha uzun, daha lüks ve pahalı olur. Nasıl bir takıntıysa artık.

Ben zannediyordum ki dünyanın en pahalı yat onun yatı. Ama öyle değilmiş sevgili takipçiler :/ Abromovic'in yatının adı Ecilipse ve 800 milyon dolar (kaç YTL ediyor inanın kafam almıyor) 

Bundan da pahalı bir yat varmış dünyada ve sıkı durun dünyanın en pahalı yatı tam tamına 5 milyar dolar. Bu cidden nasıl bir para birimi. Trilyon değil 10-15 katrilyon mu ediyor? Ben yanılıyor muyum yoksa? Yatın adı da ''History Supreme'' Malezyalı bir iş adamının yatıymış. Malezya gibi bir ülkeden bu kadar zengin çıkmış mı hayret doğrusu.

Neyse ben resimlere baktım ama bu dünyanın en pahalı yatı hem boy olarak kısa hem de kat olarak Abromovic'in yatından daha az katlı. ''Neden bu kadar pahalı o zaman?'' dedim. Meğer bu yat dinozor kemiklerinden yapılmış :O Ayrıca altın rengi kısmı da gerçekten altın-platin karışımıymış. Pes doğrusu.

Son olarak dünyanın en yaratıcı yatının adı da (fiyatını bilmiyorum; ama emin olun 1 milyar dolara yakındır o da ) ''Tropical Island Paradise'' İsmi gibi tropik bir görünümü var.

İşte resimler aşağıdaki gibi:
 

ABROMOVIC'IN YATI ( En Pahalı 2. Yat)
Fiyat: 800 Milyon Dolar
2 Helikopter pisti, 24 yatak odası ve içinde birkaç tane de küçük yatlar mevcut :)



ROBERT KUOK'un Yatı ( Dünyanın En Pahalı Yatı)
İsmi: History Supreme
Fiyatı: 5 Milyar Dolar




En Yaratıcı Tasarım
Yat İsmi: Tropical Island Paradise





Benim en beğendiğim şık tasarıma sahip bir yat daha var :) Beğendim, seneye alacağım kısmetse :P

İsmi: Diamond SuperYacht




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder