18 Haziran 2017 Pazar

Unutulmaz Aktörlerin En Son TV Yapımları

Yeşilçam'ın unutulmaz aktörlerini güncel dizilerde veya sinemada görünce o kadar şaşırıyorum ki ''Aaa bu kişi bu muymuş?'' diyorum sürekli. Beni en çok şaşırtan en son Kiralık Aşk'da izlediğimiz Ferdi Merter ve O Hayat Benim'de izlediğimiz Murat Soydan.

Ferdi Merter'i Turist Ömer Uzay Yolunda'ki Doktor Mc Coy rolü ile (filmde yaratık olup ''Tuz verin banaaa!!!'' diye yalvardığı da oluyordu.) izlemiştik. En son kendisini Kiralık Aşk dizisinde Ömer'in dedesi rolünde gördük. 


Unutulmaz jönlerden Murat Soydan en son karşımıza O Hayat Benim dizisinde çıktı. En çok Keremcem ile karşılıklı sahnesi vardı sanırım :)

Çılgın Bediş dizisinden tanınan, 80lerde ise Olacak O Kadar'da ekranlarda olan Sinan Bengier ise şimdi Bodrum Masalı dizisinde hepimizi hem güldürüyor hem de ölümcül hastalığı olan aşık dede rolü ile hüzünlendiriyor.


Yeşilçam'ın ünlü aktörlerinden Ekrem Bora da vefat etmeden önce Kıvanç Tatlıtuğ ve Songül Öden'in başrolünde olduğu 2005 yapımı Gümüş dizisinde Mehmet Fikri Bey rolünde idi.

En yakışıklı aktörlerimizden Ediz Hun'u en son Hayat Yolunda dizinde izledim :) Hala çok yakışıklı değil mi ?

Ayşen Gruda'nın eski eşi Yılmaz Gruda'da da son dönemin iz bırakan dizilerinden Yabancı Damat dizisinde baklavacı Celayir Usta rolü ile hafızalara kazındı.

Süleyman Turan Yahşi Batı filmi ve bir dönemin en çok izlenen dizisi Yılan Hikayesi (nam-ı diğer Memoli) dizisinde rol aldı.

Bu unutulmaz aktörler ile aynı dizide oynayan aynı karede yer alan yeni nesil oyuncularımız da çok şanslılar ve ne kadar gurur duysalar az...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder