9 Temmuz 2017 Pazar

Gülşah Saraçoğlu'nun Esinlenmeleri



 Gülşah Saraçoğlu Bülent Ersoy'a çakma kıyafet mi giydirdi tartışmaları çok konuşulmuştu. Gülşah Saraçoğlu da ''Bülent Hanım istedi bu modeli dik diye, biliyorsunuz ki kendisine hayır demek çok zor. Ben zaten bu elbiseyi ben tasarladım demiyorum ki sadece diktim.'' gibi bir savunma yapmıştı.

Aşağıdaki benzer hatta bazıları birebir tasarımları da gördükten sonra demek ki herkes Gülşah Saraçoğlu'na ''Bana da bunu diker misin?'' diye soruyor diye düşündüm :)



Jennifer Lopez'in Billboard ödül töreninde giydiği Julien Macdonald tasarımı elbisenin aynısını Gülşah Hanım biraz dekolteleri kısarak ve karartarak Aşkın Nur Yengi için dikmiş:




Haydi yabancı tasarımları getirip bunu dik diyorlar diyelim de neden Elif Cığızoğlu tasarımları da Gülşah Saraçoğlu tarafından dikiliyor ?  Pek anlayamadım.

Anlaşılan Gülşah Saraçoğlu Aşk-ı Memnu fanıymış. Modeli hemen kafasına kazımış ve birçok müşterisine boyunu uzatıp, rengini değiştirip değiştirip dikmiş.



Aşağıdaki tasarımın yaka detayı aynı olmasa da elbisedeki hareketler çok benzer. Bu kıvrımlar baştan sona Elif Cığızoğlu diye bağırıyor bence.



Kabul edelim ki modellerin birçoğunda fazlası ile ''esinlenme'' var. Bu şekilde para kazanmak biraz emek sömürmek ve hazıra konmak değil midir ?

Resimler ortada yorum sizin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder