8 Nisan 2015 Çarşamba

Manolo Blahnik 'ten Hem Renkli Hem de Klasik Modeller

Manolo Blahnik ayakkabı modellerini paylaşmaktan gurur diyorum :) Hem renkli hem de daha koyu tonlarda klasik modelleri sırayla paylaşacağım. Önce renkli modeller:


















Şimdi de kahverengi, siyah, lacivert veya lame renklerden oluşan modellere geçiyorum. Daha klasik ve ağır duran modeller de en az renkli tasarımlar kadar güzel ve dikkat çekici. Ben aralarında ayrım yapamıyorum malesef. Hepsi benim bebeklerim gibi :) Sanırım hepsini almak isterdim. Ayakkabı delisiyim diyebilirim. Birçok marka var ve bu aralarında sadece bir tanesi. Bugüne kadar oluşturduğum ayakkabı modelleri arşivimde 700'den fazla ayakkabı modeli var. (en beğendiklerim sadece) hepsini almak istesem sadec eayakkabılar için sahip olmam gereken servet ortalama 1000 doları tek bir çift ayakkabının fiyatı olarak düşünürsek - aslında daha fazladır ama ortalama bin dolar varsayalım- eski parayla yaklaşık 2 trilyon param olmalıydı. Cidden bu bir çılgınlık. Neyse bu gereksiz hesaplamadan sonra, en az size büyük ikramiye çıksa 15 villa 60 spor araba alabilirsiniz kadar saçma bir hesaplama veya istatistik oldu, ayakkabılara geçiyorum :)










Nasıl buldunuz?
 :)
Herkese yeni postta görüşmek üzere diyorum !
:)

2 yorum: