5 Mayıs 2015 Salı

Met Gala 2015 'in En Basitleri!

Kim daha çok açıyor yarışı yapılıyor belli.
Hiç tasvip etmediğim bu görüntüleri kötü örnek olarak paylaşıyorum beğendiğim için değil!
Bu zerafetten uzak görüntülerin amacı belli ya neyse...
Jennifer Lopez, Kim Kardashian ve Beyonce arasındaki popo savaşları ya  da ispat çabası bu görüntülere sahne olmuş...








Beyonce'ye bu halleri hiç mi hiç yakıştıramıyorum ya!

Yarın kırmızı halıdaki en dikkat çekici isimleri paylaşacağım; ama öncelikle bu basitliği paylaşmak istedim. Kimse bana çok güzel olmuşlar , çok moda bu demesin! Zarif desen değiller, saygıdeğer desen öyle gözükmüyorlar. Bildiğin basit görüntüler bence! K**ını başını açana ödül mü veriyorlar acaba? Gerçi hepsi poposu ile ünlü olanlar... Kim Kardashian poposuyla Ermeni Meselesi'ne bile elini atmışken başka yorum yapmak istemiyorum. Jennifer desen Booty klibinde ne kadar basitleşebileceğini tüm dünyaya kanıtladı. Beyonce, JayZ ile evlendikten sonra iyice değişti ve ondan beklenmeyecek klipler ve pozlar vermeye başladı vs vs vs. Yani Rihanna bu sefer kapalı giyinmiş olmasa görünüyü dörtleyecektik!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder