9 Nisan 2016 Cumartesi

Şaşırtan Benzerlik!


Leyla'nın Evi tiyatro oyununun afişini elime almış bakıyordum ki Dicle Alkan ismini gördüm. Ben bu yüzü hangi diziden tanıyorum diye düşünürken kafayı yiyecektim. Bulamadım bir türlü. İsmini arıyorum internetten, sadece Acemi Cadı'da oynadı yazıyor. Yok yakın zamanda hangi dizide oynamış olabilir diye düşünürken geçen seneki dizilere bakmaya başladım ki buldum. Kara ara Aşk'ta Aslı'yı oynuyordu dedim. Neredeyse emindim ki yüz hafızam iyidir. Ama o da nesi ? Kara Para Aşk'ta Aslı'yı oynayan kişi Dicle Alkan değil, Hazal Türesan'mış! Gerçekten şok oldum. İki oyuncunun bu kadar birbirine benzemesi enteresan. Saç stili, bakış, makyaj, ince dudaklar hepsi birleşince birbirlerinin aynısı olmuşlar. Sizce de benzemiyorlar mı ?





Oyun Afişi:


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder