24 Mayıs 2016 Salı

Billboard Ödülleri 2016 Kırmızı Halı

Genel olarak rüküşler geçidiydi bana göre. Kimsenin şık veya klas gözükmediği törenden görüntüler aşağıda. Birçok ünlü tarafından sahne, kırmızı halı ve tören için ayrı kıyafet tercih edilmiş. 2 favorim var sadece. Onlar da Celine Dion ve Jessica Alba.

1- Madonna



 2- Rihanna: Kırmızı halıda kahverengi elbise, sahnede yeşil kürklü elbise tercih etmiş. Saç ve makyajını çok beğendim.


3- Celine Dion: Eşini bu sene başında kaybeden Celine Dion ödülünü oğlunun elinden aldı. Kırmızı halıda giydiği parlak elbisesi ile bence gecenin en zariflerinden.


4- Jessica Alba: Zuhair Murad elbisesi ile gecenin en şık ismi.


5- Britney Spears: Gecedeki sahne performansı çok beğenildi; ama ben biraz tutuk buldum. Eskisi gibi değil malesef. Kırmızı halı tercihlerini de pek beğenmedim.


6- Kelly Rowland: Destiny's Child grubunun eski üyesi için rüküş diyemeyiz; ama sıradan olmuş.


7- Ciara: Elbisesi hiç beğenmedim. Saçı güzel olsa da genel olarak ucuz bir görünüm.

8- Ariana Grande: Elbise yine fena değil de o tuhaf demode siyah saten ayakkabılar bu elbiseye olmuş mu ? Ne alaka ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder