17 Haziran 2016 Cuma

Harika Bileklikler Bilezikler

Merhabaaa! :) Instagram'den gördüğüm ve modellerine aşık olduğum bileklerden bir sıra aldım ve kalitelerini ve ışıltılarını beğendiğim için size de tavsiye etmek istiyorum.

lady_todaba adlı profili Instagram'da arayıp bir bakın bence siz de :) Harika bileklikler var ve suya değince kararma yapmıyor. Sadece parfümden uzak tutmanız yeterli. O kadar ışıltılı ve güzel modeller var ki... Fiyatlarda 15-25 TL arasında değişiyor.

Satış yapan Tuğba Hanım da çok ilgili. Hesabına havale ile ödemeyi yaptıktan hemen sonra ürünleri kargoya verdi ve teslim aldım. Teslim alana kadar da ilgilendi sağ olsun.

İnternetten alışverişi riskli bulan hele de alışveriş siteleri dışında alışveriş yapmaktan korkan arkadaşlarım var; ama sahte hesaplarla gerçekten uzun zamandır satış yapan kişilerin hesapları zaten ayırt ediliyor.

Kısacası ben çok memnun kaldım, takıya tokaya düşkün olan herkese de tavsiye ediyorum.

Instagram Hesabı: https://www.instagram.com/lady_todaba/

En beğendiğim modeller aşağıdaki gibi:










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder