24 Eylül 2016 Cumartesi

Britney'nin Yeni Albümü Glory



Britney Spears'ın merakla beklenen yeni albümü yayınlandı. İlk single'ı Make Me'yi pek beğenmemiştim; ama albümün geneli güzel ve iddia edildiği gibi farklı bir tarzda olmuş sound olarak. Ben Britney Jean albümünü de çok sevmiştim. Bence tarz olarak bu albümle benzerdi; ama BJean pek sevilmemişti ne yazık ki...

Albümdeki favori şarkılarım: 
1- Slumber Party
2- Liar
3-Just Like Me
4-Change Your Mind (No Seas Cortes), 
5-Love Me Down
6-Do You Wanna Come Over.

Fransızca olan albümün son şarkısı Coupure Electrique de çok farklı olmuş, beğendim. Fena olmayan şarkılardan diğerleri de Man On The Moon  ve Just Luv Me. Diğer şarkıları çok da beğenmedim açıkçası. Birçok kişi Private Show şarkısını beğenmiş mesela; ama ben nedenini anlayamadım :) Sönük ve silik bir şarkı.

Bir diğer görüşüm ise Better şarkısının fena halde Zara Larsson'ın ''Lush Life'' şarkısına benzemesi. Yorum, müzik ve altyapı çok benzer.

Albümü en az 3 kez dinlemek lazım ki yeni şarkıları anlayabilelim :) Yine de temposu daha yüksek birkaç şarkı daha olsaydı çok daha iyi olurdu. En son Pretty Girls single'ını sayabilirim hareketli parça olarak ki o da mid tempodaydı ve albümde yer almadı, single olarak kaldı bildiğim kadarıyla.

Uzun lafın kısası albümü siz de Spotify'dan dinleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder