29 Ekim 2016 Cumartesi

Film Tavsiyesi : Ekşi Elmalar



Sabah gala görüntülerini yayınladığım ve gitmek istediğim filme gittim! :) Fragmanı o kadar beğendim ki hemen gittim :)

O kadar beğendim ki! 2016'da gittiğim tüm Türk yapımı filmlerden daha iyiydi.

Dedemin Fişi filmi de güzeldi; ama Ekşi Elmalar'ı daha çok beğendim her ne kadar aynı türde olmasalar da.

Ekşi Elmalar ilk perdede çok komikti :) İkinci perdede de komikti; ama ikinci perdede hüzün de vardı. Hem güldürdü hem ağlattı :) 

Filmin rengarenk görüntüsünü de çok beğendim. Dekor, kıyafetler...Eski dönem filmi olsa da o hava yoktu. Dönem dizilerindeki veya filmlerindeki kahverengi, kasvetli görüntüden ziyade renkli bir görüntüsü vardı.

Filmin beğenileceğine ve izlenme sayısının artacağına eminim. Kulaktan kulağa yayılacak ne kadar iyi olduğu. Gişede başarı göstermesini temenni ederim. Daha dün vizyona girdiği için henüz duyan yoktur; ama ben duyuruyorum :) Herkese iyi seyirler, kesinlikle gidin! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder