11 Mart 2018 Pazar

Ufak Tefek Cinayetler Dizisinde Kim Öldü?



1. İhtimal: Mehmet, Burcu'nun hamile olmadığını öğrenince onu dehledi ve son bölümde (19.) düğün diye bahsettikleri de Arzu ve Mehmet'in düğünü. Tekrar evlendiler. Çünkü tanıtım fragmanında sarmaşık vakası diye sorgu tahtasını gösteriyorlar ve karakterleri tek tek tanıtıyorlar. Orda Arzu Kaymaz yazıyor. Bu kadının soyadı kızlık soyadına dönmemiş miydi boşandıklarında ? Mehmet'in resminde de o da partideydi-Arzu? notu yazılmış. Ölen Burcu olabilir çünkü tanıtımda kırmızı ojeli bir elin fotoğrafları var hep cinayet notlarında. Gerçi ölen kadın sarışın gibi de gözüküyor düşüş anında, o nedenle emin değilim; ama detay resminde yüz-dudak fotosuna bakılırsa Burcu ölmüş olabilir.
Not: Düğün Oya ve Serhan'ın olabilirdi eğer sorgu tahtasında Merve-Serhan'la evli notu olmasaydı. O nedenle bahsettikleri düğün ya Oya'nın arkadaşı İnci'nin düğünü ya da bir çılgınlık yapıp Arzu ve Mehmet evlendi. (aslında saçma dursa da olabilir.)
Not2: Düğün Burcu ve Mehmet'in düğünü olabilir. Oya itiraf etmesin diye Burcu Oya'yı buzhaneye kapatmıştır. Sonra Oya çıkıp düğünü bozmuştur.


Aşağıdaki fotodan bahsediyorum :)

Ojeler de biraz marjinal :) sanki ölen kişinin elini gösteriyorlardı bir bölümde. Ben öyle hatırlıyorum. Kaçıncı bölüm olduğunu bilen var mı ?


2. İhtimal: Ölen kesinlikle kadın. Hatta bence düşüş anında gösterildiğine göre de hafif sarışın. Ama ölenlerden birinin bu 4 kişiden biri olmadığını düşünüyordum; çünkü hep şüphelilerden bahsederken 4ü gösteriliyor. Yine de bir ihtimal, sorgu tahtasında en başta Pelin ve Taylan'ın fotosu olduğundan ve sarışın olduğundan ölen Pelin de olabilir. Hatta düşen kişi bana sarışın gibi geldiği için senaristlerin aklımızı çelmeye çalıştığını düşünerek ölen Pelin diyorum.




Not: Ölen kesinlikle Oya değil, erkek de değil.
Sorgularda ''Bu olay 96nın yeniden çekimi sanki. Aktörler aynı, olay aynı. Zaman farklı.''dendiği için ölen Oya diye düşünmüştüm; ama yine aynı sorgularda Oya cinayet işleyecek biri değildi, en azından o zamanlar deniyor. Eğer ölen o olsaydı cinayet işleyecek biri değildi diye bahsedilmezdi.


Ayrıca, aşağıdaki resme bakılırsa da çok kısa boylu biri. Hatta bi ara yok artık yoksa çocuklardan biri miydi ölen bile dedim; ama o da aşırı saçma olur :)



Evet Arzu-Mehmet boşanmıştı; ama 1 yıl sonra cinayet araştırmasında Arzu Kaymaz-Mehmet Kaymaz çifti olarak yer alıyorlar soruşturmada. Pek anlamadım orasını; ama Arzu için Oya, Pelin ve Merve'nin çocukluk arkadaşıydı, partideydi yazılmış.



Mehmet için de partideydi. Arzu-? notu düşülmüş. ???


Pasta resminde de ''Serhan ile evli, Mila'nın annesi partideydi.'' yazıyor.















Sizce ölen kim? Katil kim ?
Benim 2 ihtimalim var; ama ölen her kimse çok önemli biri olmalı. Hepsi teskin ediliyorlar, ifade verecek durumda değiller, şoktalar ifadeleri olduğuna göre belki Burcu değildir. Benim resimlerden çıkardığım o; ama onu da kimse sevmediği için bu kadar ilaç verilip uyutuluyor olmazlardı... Bilemiyorum :) Her kimse merakla bekliyorum.


----------------------------


Edit: 
Gördük ki ölen Edip'miş. Şehir şebeke suyuna bir şey katmışlar gibi herkes cinai hislerle doldu, birbirini öldürmeye plan yaptı; ama ölen EDİP HOCA! Vallahi dizi hakkında bu kadar kafa patlattığıma yanıyorum!

Halbuki 2. bölümde amir, yardımcısı kadın komisere '' Şu Edip, hoca olan sanki olacakları sezmiş de oraya taşınmasını istememiş.'' diyor. Eğer baştan beri ölen Edip olsaydı adam ''Şu Edip, hoca olan'' der miydi ya ?  Of yani!

Aşağıdaki sorgu tahtasında ojeli tırnaklar, topuklu ayakkabılar, rujlar, kasa şifre giriş klavyesi dahil her tür ıvır zıvır sözümona delil vardı! Eee sonuç? Ölen Edip! Ne yani sorgu tahtasını da magazin dergisinden mi kesip oluşturdunuz acık renkli gözüksün bari diye??

Sizin yapacağınız işi de sezon finalini de... 

Sorgu tahtasında en tepede neden kasa şifresi, Pelin & Taylan vardı? Ölen sırt üstü çiçeklerin içine düşüp sonra yüz üstü devrilmemiş miydi? Pantolon kumaşı bile farklıydı. 

Rachel'in yüzünü hani kan sıçrıyordu ? Biz o kısmı neden göremedik??? Adam yere düşünce kafası kanamaya başladı sadece!

Anladık, ilk bölüm cansız manken attınız aşağı. Kimse kimin öleceğini bilmiyordu, okey. Ama sahneyi tekrar çektiniz de bari mantıklı olsaydı.En baştan ölen kişi belli olur, hikaye ona göre şekillenir. Ama bu dizide öleni değiştirip 2. sezona zorla uzattınız. Çok sinir oldum çoook.

Oya'nın ailesine ne oldu? O kadar acıyı boşa mı çekti? Bir de demez mi ''Ben sizi affetmeye çalışıyordum, her şey geride kalmıştı benim için'' diye.Sen ne salak bir kadınsın, nasıl bir karaktersin? Hayatının içine etmişler (afedersiniz) sen salak salak konuşuyorsun hala...

İfade veren İlhan, ''Bu bariz kaza değil cinayetti'' diyen İlhan yoga kampındaymış, partide bile değilmiş.

****Hayalimdeki şuydu: Ölen Merve, katil Pelin. Böylece 96nın intikamı alınırdı. Adalet yerini bulurdu. Arzu'ya felek vurmuş zaten. Pelin ve Merve de cezasını çekerdi. Olayı örtbas etmeye çalışan da Pelin'in güçlü ve nüfuslu babası olurdu. Final yapıp adam gibi bitirilmeliydi dizi. Sakız gibi uzatıp rezil ediyorlar.

Hayır Edip gibi gizemli ve derinliği olan (en azından olması gerekirdi.) bir karakteri Merve'ye aşık edip öldürdünüz, saçmalattınız. Halbulki Edip Merve'den intikam almak için sinsi sinsi ona yaklaşıyor olmalıydı. Hatta Pelinle işbirliği yapıp birlikte itselerdi bari.

Neyse sonuç saçmalık! Ben yeni sezonda izlemeyi kesinlikle düşünmüyorum... Sonuç hüsran...


Ölen Edip'di, dış ses oydu, baştan beri belliydi diye bik bik bik konuşanlar neye dayanarak ölen oydu diyorlardı. Sadece seslendiren o diye mi? Aşağıdaki kayıt tahtası ne o zaman neee?? Sorgu kayıtlarında insanlar Edip dışında her olayı, Ediple alakasız her şeyi anlatıyorlar, neden ? Alınan ifadeler, manikürcü kızın anlattığı saçma sapan dedikodular Edip cinayetini çözmek için miydi? Off neyse, ne diyelim artık izlemeyiz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder