15 Nisan 2015 Çarşamba

MTV MOVIE AWARDS 2015

Çok göze çarpan ve çok çok beğendiğim birini göremedim. Aslında ''çok ünlü'' isimler de yoktu pek fazla. Bana göre tanınmış ve güzel giyinen birkaç insanı toparladım sizin için. Umarım beğenirsiniz.

1) Scarlett Johannson : Tulum, rengi ve çantası hatta ayakkabıları harika ama ben bu kadına kısa saçı yakıştıramıyorum.


2) Reese Witherspoon


                                                    3) Bella Thorne : Elbise rengi çok hoş



                                                       4) Jennifer Lopez : The Boy Next Door filmi ile ödül aldı.


                                                       
                                     5) Sofia Vergara

                                  6) Brittany Snow: Pembe-Kırmızı uyumu hoş ama ayakkabıları
                                  beğenmedim .



7) Cara Delevingne : O kaşlar o bakış... Korkuttu beni. Allah'tan gülen bir resmini buldum da bir nebze sempatik oldu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder