2 Nisan 2013 Salı

Kid Choice Ödülleri 2013

Kid Choice ödülleri dağıtıldı. Çocukların en sevdiği yıldızlar törendeki yerini aldı. Yine her zamanki gibi çok renkliydi =) 
Katy Perry, Beyonce'nin bu ay kapak olduğu Shape dergisinde giydiği kıyafeti giymiş. ( Herve Leger by Max Azria) Bu elbise Beyonce 'nin kıvrımlı vücudunda daha iyi durmuş bence :) Kirsten Stewart 'ın görünümünü beğenmedim. Saçları da doğallıkla özensizlik arası. Kesha 'yı bi an Lady Gaga sandım. Oldukça farklı :) Selena Gomez çok tatlı olmuş. Bluzu da şortu da ayakkabısı da saçı da süper. Khloe Kardashian'ın elbisesini de beğendim. Çok zayıf gözüküyor. Diğer hanımın adını bilmiyorum ama o çizgili eteğe bayıldım.Jessica Alba 'ya yorum yok. Her zaman çok zarif ve şık. Victoria Justice 'in hem elbisesine hem de turuncu ayakkabılarına bayıldım. Zendaya çok cici olmuş; ama keşke o ayakkabıları görmeseydim. Hem kaba hem de rengi uygun değil.Genel olarak herkes bu ödül törenine uygun giyinmiş, abartıdan kaçınmış diyebilirim :)




 

 






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder