3 Nisan 2013 Çarşamba

Rihanna ELLE Magazine

Rihanna ELLE dergisinin Nisan sayısına kapak oldu. Hem de 4 farklı versiyonla ! 1 ve 2 numaralı kapaklarda hoş olmuş diyebilirim bizim Riri  :)



 

Ben yeni stilini pek beğendim. Fazla maskülen olmuş. Nedense kısa saçı yakıştırmıyorum ona. İlk çıktığı zamanlar Pon de Replay'deki halini, SOS klibindeki o yeşil elbisesini unutamam :) İşte o hallerini seviyorum. Sadece tarzı değil. Eski şarkıları da daha güzel değil mi sizce de? We Ride, If it's lovin that you want, Unfaithful... Tamam Rude Boy, we found love, where have you been  de çoook güzeldi ama... Ama'sı var :) Yine de eskiler diyorum


 

Ayakkabı muhteşem =) Givency Ayakkabılar




                                                                Kamera Arkası :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder