4 Temmuz 2017 Salı

Yeni Dizi Tavsiyesi : KALP ATIŞI


                      
Birçok dizinin bu sezon biterken final yaptığını biliyorsunuz :) Ben de yeni bir dizi arayışına girdim. Yaz dizilerinden umudum yoktu ta ki Kalp Atışı'nı izleyene kadar... Eylül ve Ali Asaf'ın aşk hikayesini anlatıyor; ama konu bu kadar da basit değil :) Heyecanlı devam edeceğe benziyor.

Kalp Atışı dizisi bir yaz dizisi için fazla güzel. Umarım yeni sezonda da devam eder tabi bizi çok baymadan :) 

Baş rollerinde Kuzey Güney'in Cemre'si Öykü Karayel oynuyor ve kendisine Gökhan Alkan eşlik ediyor. Her Cuma 20:00'de Show TV'de yayınlanacak diziyi şimdiden tavsiye ederim. 2. bölümü zor bekliyorum :)

Bu arada baş rolde oynayan Gökhan Alkan'ı açıkçası ilk başlarda beğenmedim. Dedim başka aktör mü yoktu :D Fakat öyle güzel rol yapmış ki hayran kaldım. Aşırı yakışıklı diyemeyiz; ama izledikçe çok sempatik geldi ve de öyle bir oynamış ki Öykü Karayel'e sahiden aşık zannedersiniz.

Eveeet fotoğraflarımız da aşağıdaki gibi sevgili takipçiler :)

Bu Cuma 1 ve 2. bölümü kaçırmayın.




           







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder