1 Nisan 2013 Pazartesi

Angelina Jolie 'nin Kırmızı Halı Şıklığı


Angelina Jolie hep aynı geliyor bana. Biraz sıkıcı...Doğru düzgün ne saçı değişiyor ne makyajı... En şaşırdığım şey ise kırmızı halıda hiç kırmızı renk tercih etmemiş olması. Halbuki ona çok yakışacağını düşünüyorum.Evet şu ana kadar en beğendiğim kırmızı halı hallerini hemen paylaşıyorum :) En beğendiğim ise bu ilk resim. Bir şekilde elbisede'' kırmızı '' var ve çok beğendim.




Sarı da ona çok yakışmış. Koyu renklerdense böyle renkler tercih etmeli.



                                                            Zümrüt yeşili...Çok şık





                                                   Yaka kesimini pek beğendim :)



                                                      Bu elbiseyle kesinlikle çok asil gözüküyor =)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder