13 Nisan 2013 Cumartesi

Türkiye Müzik Ödülleri 2013

Kral TV Müzik ödülleri yeni adıyla Türkiye Müzik Ödülleri 2013 yeni sahiplerini buldu. İlk önce kimler ödül almış bir göz atalım:

En iyi çıkış yapan şarkıcı: Mehmet Erdem

.En iyi özgün film müziği: Yıldıray Gürgen (Evim Sensin)

En iyi özgün dizi müziği: Aytekin Ataş (Muhteşem Yüzyıl)

En iyi Grup: Seksendört

En iyi klip: Ziynet Sali - Her Şey Güzel Olacak

En iyi proje:Orhan Gencebay'la Bir Ömür

En iyi remix: Geri Dönüş Olsa - Emre Kınay

En iyi düet: Soğuk Odalar - Emre Aydın & Gülden Mutlu

En iyi enstrümantal albüm: Dönmez Yol - Erkan Oğur

En iyi albüm: Es - Mustafa Ceceli

En iyi kadın şarkıcı: Göksel

En iyi erkek şarkıcı: Mustafa Ceceli

En iyi single: Beni Biraz Böyle Hatırla - Emre Aydın

En iyi şarkı: Türkan - Demet Akalın

Şimdi paylaşmaktan utandığım şıklık değil ''rüküşlük yarışı'' görüntülerine bakınız. İddiaya varım benimle aynı fikirde olacaksanız. Malesef Türkiye'de kimse ödül törenine nasıl gidilir bilmiyor. Birkaç kişiyi biraz beğendim, o kadar.

Elbise nasıl bir tasarım anlamadığım gibi Deniz Akkaya'nın ayakkabı seçimini de çok kötü buldum


Nur Fettahoğlu çok siyah beğenmedim. Ayakkabı olarak da zarif bir stiletto daha iyi olabilirdi.


Zeynep Mansur... Deri bluz altına klasik uzun etek... Olmamış diyorum. Kumaş farkı olunca olmuyor 

Daha ciddi ve şık giyinebilirdi Keremcem...


Nez saçlarıyla alaturka gözüküyor. Elbisesini ne sevdim ne sevmedim.Clutch çantasının formunu sevmedim. 

 Atiye korkunç gözüküyor. Hem ayakkabı seçimi boyunu kısa göstermiş hem saç modeli çok kötü. Elbise de şık veya iddialı olmaktan uzak... Yine de bir kez olsun tayt giymediğine sevindim.


Banu Hanım da gecenin rüküşlerinden


Göksel şarkıların on numara ama sen çok vasat olmuşsun :(



Ayşegül Aldinç hiç olmazsa siyah giymemiş. Yaşına göre fiziği mükemmel



Umut Akyürek ve eşi... Elbise ofsayt.  Bu elbiseye hiç olmayacak çorabı ve çorabın altına giydiği burnu açık ayakkabısı yorumsuz. Eşine tanım bile yapamıyorum



Yonca Evcimik mi o ? Elbisesi ve ayakkabıları korkunç. Saç rengini sevmedim. Kilo almasına da üzüldüm. Onu hep çıtı pıtı bilirdik


Mustafa Ceceli geceye olan saygısını göstermiş, smokin giymiş; ama hiç olmuş mu o papyon ? Komik olmuş sadece


Sanırım resimdeki Aydan Şener... Yüzü hala çok güzel. Çantası elbiseye hiç olmamış; ama elbisesi fena değil :)


Ciciş Kardeşler NO COMMENT



Burcu Güneş gecenin en şık ismi bana göre


,

Sinan Akçıl farklı olayım derken komik olmuş. Sesini ve yorumunu da beğenmiyorum. Sadece ''müzik adamı'' olsun, şarkıcı olmasın


Murat Boz'un HASTASIYIZ :) Allah sahibine bağışlasın


Kendi'nin elbisesinin sadece rengini beğendim. Modeli de kumaşı da elbisenin kupu da ona yakışmamış. 


Ece Gürsel son derece kapalı giyinmiş. Afakanlar bastı. Hem boğazlı hem uzun hem kolları uzun. Beğenmedim. Klasik her elbiseye siyah dandik görünümlü demode bir çanta olmazzz


Sibel Meriç... Daha neresini açabilir? Göğsü kapalı kalmış ona şaşırdım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder