27 Şubat 2015 Cuma

Bu Elbise Ne Renk?

Tüm Dünya Bunu Tartışıyor! Bu elbise lacivert-siyah mı beyaz-dore mi ???
Sevgili takipçilerim şok içindeyim. Siz nasıl görüyorsunuz? Lütfen çevrenizdekilere de sorun. Bu sizi şaşırtacak belki de korkutacak.

Ben elbiseyi lacivert-siyah görüyorum ki elbisenin orjinali de lacivert-siyah.

Haberden bie link / Kaynak:
http://www.haberturk.com/yasam/haber/1047792-internette-paylasilan-bir-elbise-fotografinin-rengi-sosyal-medyayi-ikiye-boldu


Aşağıdaki resimde de soldaki açık lacivert sağdaki koyu lacivert görüyorum sağdakinin kontrast oranı yüksek diye. Ama inatla soldaki beyaz sağdaki evet lacivert diyenler var. YORUM YOK


2 yorum:

  1. Açıkçası bu olayı hiç anlamış değilim. Ben soldaki elbiseyi beyaz/altın sağdakini lacivert/siyah olarak görüyorum. İnat falan da yapmıyorum yani kendi gördüğümü söylüyorum sadece :)

    YanıtlaSil
  2. bilmez miyim annemler de öyle diyor ama bana göre biri açık biri koyu lacivert. Elbisenin alameti nedir çözen yok. Yok algıydı yok göz bozukluğuydu hikaye bence :)

    YanıtlaSil