23 Şubat 2015 Pazartesi

Oscar 2015 Kırmızı Halı

Jennifer Lopez:
Ben dekolte kısmındaki abartının elbisenin zarif havasına uymadığı görüşündeyim. Elbisenin romantik yapısına bu ''dikkat çekici'' açıklık olmamış; ama elbise hoş :)
Dakota Johnson:
Elbise risksiz. Güzel bir seçim, renk iddialı; ama o sıradan saçlar yakışmamış. Tamam, gelin topuzu yapacak hali yoktu ama daha özenli bir dağınık topuz veya yanları örgülü hem şık hem daha özenli bir topuz daha iyi olurdu.


Emma Stone: Bu Elie saab elbise de rengi de muazzam!!!


Anna Kendrick: Elbise modeli çok bilindik, biraz da sıradan. Uçlarındaki kırışık görüntü olmasa daha iyiymiş. Yine de kötü bir seçim diyemeyiz,saç da yakışmış.

Nancy ODell: Oscar'a bu kadarcık abartı yakışır. Elbise güzel de o yapışık ve öndeki sarı şerit gibi duran saçı görmek bile istemiyorum.
Marion Cotillard:
Aslında rafine bir seçim. Christion Dio Couture elbise farklı ve hoş ama sırttaki detayı pek sevemedim yine de.


 Suki Waterhouse: Vanity Fair OSCAR Party'de giydiği Burberry elbisesiyle harika duruyor. Bu rengi çok severim :)


                           Jamie Chung: Ben bu ışıltılı havayı sevdim :)


Margot Robbie: Zarif ve klas bir seçim olmuş. Saç, aksesuar (Van Cleef &Arpels kolye)  ve ruj rengi seçimi de yakışmış.

Chrissy Teigen: Ben bu elbiseyi ve o ince bantlı kibar ayakkabıları pek bir beğendim. Tek sevmediğim saç rengi...

Lupita Nyongo: Yine ten rengine göre birseçim yapmış olsa da geçen seneki gibi sansasyon yaratacak bir model/görüntü değil. Beklediğimi vermedi şahsen bana:)


Sienna Miller: Oscar de la Renta'sıyla bilindik bir görünüm içinde.
Evet kibar ve şık bir seçim; ama Sienna hep aynı.Artık bizi şaşırtsın.

Zoe Saldana: Bence saç ve elbise uyumu harika. (versace elbise)

Jennifer Aniston: Elbiseyi göremiyorum bile. Bu saçlardan gına geldi 15senedir aynı! Saç yüzünden puanım 0. Çooooooooook özensizzz

Gwyneth Paltrow: Kol detayı çok bilindik; ama elbise güzel oturduğu için ve taşıyışını beğendiğimden puanım yüksek :P


Reese Witherspoon:Yahu tamam şık, kibar,elegan; ama bu tarz artık beni sıkmaya başladı. Biraz renkli giyinseniz ne olur? Biraz daha rennkli olsanız ne olur?

Nicole Kidman:
Nicole, Nicole'dür. Güzeldir. Başka yorum yok.

Beyonce: Vanity Fair Oscar Partisinde.Saç ve tarz hoş ; ama umarım kürk sahtedir...


Lady Gaga: Yine dikkat çekici ve en azından artık çiğ et giymiyor... Ben bu tarzı sevdim diyebilirim :)
Kapanış: Scarlett Johansson
Elbise rengi güzel ama modeli de kolyeyi de beğenmedim

3 yorum:

  1. Dakota'nın elbisesini beğendim, kırmızı en favori rengimdir zaten ve basit güzel abartılı bir detayı yok. Gaga berbat, elbise fena sayılmaz ama bulaşık eldivenleri acayip komedi sosyal medyada hep bulaşık deterjanı koymuşlar eline photoshoptan cidden öyle yani hatta Beybi eldiven markası reklamını bile yapmış üzerinden :D

    Bana göre en güzel yine Lupita zaten dünyanın en güzel kadınlarından biri elbisesi de kendi kadar güzel, bilmemnekaç yüz tane inci varmış üzerinde; kırmızı halı yorumlarında kıyafetin çok ağır olduğunu söylüyorlardı.

    YanıtlaSil
  2. Mervecim yorum için teşekkür ederim :) Lady Gaga için ''En İyi Yardımcı Kadın Bulaşıkçı'' demişler... Elbise güzel ve hatta saç-makyaj Lady Gaga'ya göre fazlasıyla ''normal'' ama o eldivenler işi bitirmiş ve Lady Gaga'nın tuhaf stili gerçeğini bize unutturmamış:) Lupita ten rengine hep en uyumlu seçimleri yapıyor. Elbise rengi seçimleri hep doğru da modeli beğenmedim. :)

    YanıtlaSil
  3. ''En İyi Yardımcı Kadın Bulaşıkçı'' haha çok iyi, yalnız Lady Gaga'nın performansı muhteşemdi, gerçekten çok beğendim.

    YanıtlaSil