10 Şubat 2015 Salı

Grammy 2015 Ödül Töreni Kırmızı Halı


Grammy 2015 Ödül Töreninde Kırmızı Halıda Kim Ne Giymiş ? Merakla açtım; ama çok beğendiğim bir isim göremedim ne yazık ki. Rihanna şaşırttı beni; çünkü dekolteli veya transparan bir kıyafet seçimi yerine şeker gibi olmuş ve biraz da olsa törene tatlılık katmış; çünkü güzellik ve zerafet namına (Taylor Swift hariç) pek bir şey göremedim. 

RİHANNA
TAYLOR SWIFT
KATY PERRY
IGGY AZALEA

                                  BEYONCE

                                     MADONNA
                                      NICKI MINAJ
                              GWEN STEFANI
                                    LADY GAGA
                                KIM KARDASHIAN (!) Bu kadindan nefret ettigimi saklayamayacagim






2 yorum:

  1. Taylor Swift'in elbisesinin modelini çok beğendim ama rengi pek hoşuma gitmedi, onun dışındakiler bence pek ilgi çekici değil.

    YanıtlaSil
  2. Benim favorim de Taylor. Rihanna beşiz bekliyor gibi. Pek umduğumu bulamadım bu kırmızı halıda. Herkes sözleşmiş gibi siyahtı zaten. Kim Kardashian zaten bayağılıkta, basitlikte sınır tanımıyor

    YanıtlaSil