28 Mart 2013 Perşembe

Göz Alıcı ''Jimmy Choo'' Ayakkabılar


Ayakkabıların ihtişamına ve kalitesine diyecek söz yok. Peki fiyatları?  Evet bu muhteşem ayakkabılara sahip olmak isteyenler 300-1000 EURO 'yu gözden çıkarmalı =) Ben bayılıyorum ve güzel ayakkabı görünce dayanamıyorum. İşte bu yüzden bir gün maaşımı bu ayakkabılardan birine yatıracağım kesin :D 

İşte sizin için seçtiğim ve en beğendiğim modeller!

Bu modelin tabanları uçuk pembe ve kokoş bir model :) Hem renkli hem zebra desenli hem dantelli
Bu çok kibar. Metalik renk ayrı bir güzel 



Muhteşem. Bilekten bağlamalı modelleri oldum olası sevmişimdir :)

 Bu  model en beğendiklerimden. Metalik olanı  sarı olandan daha çok sevdimm :)


                                 Nedense bu model aklıma Jennifer Lopez’i getirdi




Bu en pahalı modellerden biri. Püskülleri var bol bol yanda ve arkada. Fiyatı 900 küsur euro :O 

Kırmızı topuklu ayakkabı hepimizde olması gereken bir demirbaş. Süper süper !



                                                                                Kokoşlukta son nokta !!!! :)
Kısacası hepsini çoook beğendim. Alıp giymeye kıyamam :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder