29 Mart 2013 Cuma

Kırmızı Halı & Kırmızının İhtişamı


Kırmızı halıda herkes birbiriyle yarışa girer en şıklar kategorisine girebilmek için. Özel tasarım elbiseler, ayakkabılar, mücevherler, saç, makyaj…Benim kırmızı halıya en çok yakıştırdığım renk yine kırmızı :)  O ihtişamı bana hissettiren bir renk. Sönük açık renklerdense tercihimdir.


En beğendiğim elbiseyle yani Rihanna ile başlıyoruz. Rihanna'yı genelde kırmızı halıda şık bulmam; ama bu sefer durum değişti :)

Resimlere ''tıklayın'' büyüsün 


  Thalia'nın bu elbisesi 2003 yılından; ama hala beğeniyorum. Selena Gomez de çok şık ve zarif duruyor.


 Heidi Klum bu elbiseyle fazla ''heybetli'' duruyor. Açıkçası ben pek beğenmesem de birçok kişi beğenmişti. Ashley Tisdale' in de elbisesi farklı. Kendisine yakıştırdım. 


 Kim Kardashian'dan nefret ederim. Jennifer Lopez'e benzeyeceğim diye yapmadığı yok. Elbise kendisine yakışmış; fakat sıkıcı bir elbise. Model fazla bilindik. Bütün düğünlerde yeterince gördüğümüz bir model. Jennifer Lawrence'ın elbisesini ona hiç yakıştırmadım. Üzerine oturmamış ya da işçiliği kötü...Ya da her ikisi. 



 


Bu elbiseleri de beğendim Özellikle Nina Dobrev'e elbisesi çooook yakışmış.


Olivia Munn ' un Marchesa tasarımı elbisesini çok ''ağır'' buldum. Evet farklı bir model ama... Bilemiyorum. Eva Longoria her zamanki gibi çok şık. Kısa boylu; ama nasıl uzun göstereceğini biliyor.


 Kapanışı en sevdiğim Meksikalı şarkıcı Thalia ile yapıyorum. Zarif ve diğer tasarımlardan daha farklı görünen kırmızı elbisesiyle Premio Lo Nuestro 2013 ödül töreninde






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder